Zapraszamy przeglądu startupów numer 22. Wśród zgłoszonych do nas projektów, którymi nie zajmujemy się w ramach dużych recenzji znalazły się dziś serwisy: oceniający, gazetowo-dodatkowy, cytatowy, fotograficzny oraz zakupowy. Zapraszamy serdecznie!
OcenBossa.pl (http://www.ocenbossa.pl) – stworzony przez jedną osobę serwis, który pozwala oceniać szefów dowolnych firm. „Nie spotkałem podobnych serwisów”, przekonuje twórca. Projekt zarabiać ma na reklamie, a w przyszłości dzięki płatnemu dostępowi do panelu dla firm.
PelneZGazet.pl (http://pelnezgazet.pl) – serwis, który umożliwia sprawdzenia jakie filmy oraz pełne wersje programów lub gier dostępne są w czasopismach. Projekt, który tworzony jest przez jedną osobę, ma zarabiać poprzez reklamy Google AdSense oraz reklamy dedykowane. Wyróżnikiem na tle innych tego typu serwisów ma być „prostota, przejrzystość, świeże informacje”. Wśród zapowiadanych nowości twórca wymienia newsletter oraz dodanie informacji o gadżetach zawieranych w czasopismach. Twórca chciałby od wydawnictw otrzymywać wcześniejsze informacje na temat dodatków oraz sprzedawać im reklamy.
Powiedzieli.eu (http://powiedzieli.eu) – kolejny dziś tworzony przez jedną osobę serwis, który chce „zebrać najlepsze wypowiedzi znanych osób”. Projekt zarabiać ma na reklamie AdTaily, a w przyszłości na sprzedaży gadżetów związanych z poszczególnymi cytatami. Wyróżnikiem serwisu ma być „bardzo mocna integracja z Facebookiem”, ładna szata graficzna, elementy społecznościowe. W przyszłości planowany jest „duży napływ treści”, dalsza rozbudowa serwisu pod kątem „usprawnień nawigacyjnych” oraz przeprowadzanie konkursów.
Hiohio.pl (http://hiohio.pl) – serwis „mający dostarczać rozrywki”. Na stronie znajdują się „najlepsze galerie zdjęć z całego internetu”, umieszczone „z góry na dół”, dzięki czemu oglądanie ich ma być „szybkie i przyjemne”. Serwis umożliwia też opublikowanie galerii zdjęć użytkowników. Projekt tworzony przez dwie osoby ma zarabiać na reklamach – tekstowych i graficznych. Jego wyróżnikiem ma być czytelność, prostota oraz fakt, że dzięki niemu „przeglądanie zdjęć sprawia przyjemność”.
Grupster (http://grupster.pl) – serwis zakupów grupowych, działający od połowy listopada 2010 roku. Swą działalność projekt rozpoczyna od Wrocławia, ale „panuje ekspansję na całą Polskę”. Wyróżnikiem serwisu ma być staranne dobieranie ofert do potrzeb użytkowników, „nie tak jak konkurencja,która oferuje praktycznie samą kosmetykę, spa, fryzjerstwo”. W przyszłości pojawić mają się również „liczne konkursy z nagrodami”.
Tyle z dzisiejszego przeglądu. Musimy przyznać, że jakoś się tak złożyło, że większość to projekty jednoosobowe. Zastanawiamy się jak samemu udźwignąć cały ogrom pracy, niezbędny do odniesienia sukcesu? Wydaje się Wam to możliwe?
Poprzednie przeglądy znaleźć można pod tym adresem.
