Przedstawiamy dziewiętnasty przegląd startupów, które wypełniły nasz formularz, a którymi nie zajmujemy się w ramach dużych recenzji. Dziś są to projekty zakupowy, kosmetyczny, muzyczny, aukcyjny oraz sportowy. Smacznego!
DealPeck (http://www.dealpeck.com) – „niezależny serwis” ofert promocyjnych tworzony przez sześć osób. Serwis chce zarabiać na reklamie i opcjach dodatkowych. Wśród wyróżników na tle konkurencji twórcy wyróżniają „kompilację funkcjonalności serwisu zakupów grupowych, geolokalizację, otwartość na przedsiębiorców w nowoczesnej oprawie informatycznej. W przyszłości pojawić mają się aplikacje na systemy iOS i Android.
gabinety-kosmetyczne.net (http://www.gabinety-kosmetyczne.net) – dofinansowany ze środków unijnych katalog usług i gabinetów kosmetycznych. Nad projektem pracują trzy osoby. Wyróżnikiem serwisu mają być „działania marketingowe prowadzone na szeroką skalę”, kody rabatowe dla klientów, podjęcie współpracy z dystrybutorami kosmetyków na terenie Polski. Serwis zarabiać ma na płatnych wpisach w katalogu branżowym.
Próbownia (http://www.probownia.pl) – „niezależny, społecznościowy serwis muzyczny”. Projekt „tworzony w 100 proc. przez użytkowników”, który chce zarabiać na reklamie, sponsorowanych artykułach, a w przyszłości na „bazarze”, czyli dziale umożliwiającym wystawienie instrumentów na sprzedaż.
Daftar (http://daftar.pl) – tworzony przez dwie osoby serwis aukcyjny, który wyróżniać ma się niższymi niż u konkurencji cenami, brakiem prowizji od ceny końcowej; „ tej opłaty nigdy nie potrafiłem zrozumieć”, mówi twórca projektu. Serwis zarabiać ma na opłatach za opcje premium oraz na reklamie. Plany na przyszłość to rozbudowa działów, pozyskanie nowych sprzedających.
Twój Sport.pl (http://www.twoj-sport.pl) – „społeczność ludzi sportu”, której głównym celem jest „pomoc sportowcom w znalezieniu partnera/partnerki do wspólnego uprawiania sportu”. Użytkownicy mogą m.in. zgłaszać wydarzenia sportowe, dodawanie i komentowanie obiektów, założenie własnego fanklubu. W serwisie działa również „strefa rabatów sportowych”, dzięki której użytkownicy mogą bezpośrednio dokonać zamówienia produktu, artykułu sportowego oferowanego przez danych sklep sportowy na portalu twoj-sport.pl z korzystnymi rabatami, promocjami”. „Poszukujemy partnera, który swoją marką mógł wesprzeć nasze działania”, informują twórcy projektu.
Dziś prezentowaliśmy Wam serwisy, które zgłosiły się do nas w połowie października. Jeszcze raz prosimy o cierpliwość – na pewno wspomnimy o projektach, które nam opisaliście, ale jak widzicie na wszystko potrzeba czasu 🙂
Które startupy z dzisiejszego zestawienia podobały Wam się najbardziej?
Poprzednie przeglądy znaleźć można pod tym adresem.
