Dziesiąta, okrągła, edycja naszego przeglądu startupów które napisały do nas za pomocą formularza, a których nie opisujemy w dużych recenzjach to kontynuacja lipcowych zgłoszeń. Są wśród nich projekty: ślubny, zakupowy, wodny, notatkowy oraz z branży… instalacyjnej. Zapraszamy!
CoNaSlub.pl (http://CoNaSlub.pl) – „twórcy serwisu pragną wyjść naprzeciw osobom pragmatycznym, nowoczesnym i wiedzącym czego w życiu potrzebują. Chodzi o ludzi, którzy stanęli przed organizacją jednego z najbardziej uroczystych wydarzeń w ich życiu – ślubu i wesela”. Projekt ma zarabiać na reklamach oraz usługach (możliwość zamieszczenia listy prezentów oraz zestaw bilecików dla gości z informacją oraz kodem dostępu do serwisu). „Chętnie nawiążemy współpracę z partnerem chętnym pomóc w promocji serwisu”, informują właściciele projektu.
Redimoo – codziennie nowe okazje (http://redimoo.pl) – Redmioo ma prezentować „dość świeże spojrzenie na zakupy w internecie”. Choć sama idea „One Day One Deal” nie jest nowa to twórcy chcą stworzyć skuteczny serwis bazujący na tym rozwiązaniu. Redimoo daje możliwość sprzedawcom internetowym zintegrowania swojej oferty z ofertą już dostępną w serwisie. Właściciele projektu, firma 3rd Millennium, przekonują, że „tylko oferty o największym stopniu atrakcyjności (mierzonym w procentowym udziale oszczędności wynikających z zakupu na Redimoo), mają szansę na prezentację w serwisie”. Biznesplan opera się na reklamach oraz prowizji od sprzedaży. Do końca roku twórcy chcą mieć ok. 1000 użytkowników. Poszukują partnerów, którzy pomogą zbudować atrakcyjną ofertę oraz zapewnią projektowi rozgłos.
E-notatka.pl (http://www.e-notatka.pl) – serwis oferujący możliwość tworzenia oraz zarządzania notatkami. „Swój projekt traktuje jako dodatkowe doświadczenie i niejako „piaskownicę” w świecie startup’ów”, mówi nam jego twórca, Michał Szczepanowski. Planowana oglądalność ma sięgnąć ok. 20 unikalnych użytkowników dziennie, a serwis ma zarabiać na usługach dodatkowych np. notatkach SMS.
Wodniacy.pl (http://wodniacy.pl) – „społeczność skupiająca ludzi aktywnie spędzających czas nad i pod wodą”. Tworzony przez pięć osób projekt miał w chwili zgłoszenia ok. 350 unikalnych użytkowników dziennie, do końca roku ma ich być ok. pięciu tysięcy. Wodniacy.pl daje możliwość przeczytania o wyprawach, ciekawych miejscach, itp. Serwis zarabiać ma na reklamie oraz płatnym powiększeniu konta.
instalowac.pl (http://instalowac.pl) – „wyszukiwarka produktów, usług i firm branży instalacyjnej”. Branżowa porównywarka ofert sklepów internetowych. „W stosunku do porównywarek cen wyróżniamy się specjalizacją, zaawansowanymi kryteriami wyszukiwania, programami doboru urządzeń, prezentujemy branżowe aktualności”, przekonują twórcy projektu. Docelowo ma to być „najczęściej odwiedzany serwis branży instalacyjnej”, który zarabiać chce na reklamach, opłatach za bycie ekspertem kategorii produktów, abonamencie za obecność w katalogu firm, a w przyszłości na e-usługach (platforma handlowa). „Szukamy inwestora, którego wsparcie finansowe umożliwiłoby nam dynamiczny rozwój”, informują twórcy serwisu.
Wow, to już dziesiąta edycja naszego przeglądu, a zdradzimy Wam, że jesteśmy w mniej więcej połowie zgłoszeń, które na chwilę obecną do nas napłynęły. Coraz częściej pytacie nas czy dostaliśmy zgłoszenie, czy napiszemy. Prosimy o cierpliwość. Jeśli nie w dużej recenzji to na pewno w ramach przeglądu – ale napiszemy. Staramy się gonić i nadrobić, by zlikwidować dwumiesięczny poślizg, a jednocześnie nie zapomnieć o nikim.
Jak zwykle informujemy także, że w ramach przeglądu opisujemy wszystkie serwisy, które zgłosiły się do nas z prośbą o recenzję, nie oceniając ich. Możecie oczywiście śmiało komentować wszystkie projekty.
Pozostałe przeglądy znaleźć można pod tym adresem.
