Pogryw.pl – konkursy, nagrody i reklama potwierdzona

Opublikowane 14 maja 2012, autor: Dawid Zaraziński

1

Konkursy, nagrody a do tego ciekawy produkt reklamowy. Twórcy Pogryw.pl przekonują, że w branży internetowej rozrywki mają coś do zaproponowania coś świeżego.

Misją serwisu Pogryw.pl jest dostarczanie jego użytkownikom pozytywnych emocji, poprzez udostępnianie gier i konkursów z nagrodami – informują twórcy projektu. Serwis jest skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w internecie.

Serwis został przygotowany w sposób prosty i intuicyjny. Proste są też zasady: każdy zalogowany użytkownik może grać codziennie i za darmo, a zwycięzcy wyłaniani są każdego dnia na jasnych zasadach, indywidualnie dostosowanych do danego konkursu – dodają twórcy.

Obecnie serwis dostępny jest w wersji beta. Oficjalny start zaplanowano na początek czerwca 2012 roku. Pogryw.pl tworzy osiem osób.

W serwisie użytkownicy mogą grać codziennie w konkursy i wygrywać nagrody. Użytkownicy wybierają konkurs (najczęściej jest to prosta gra zręcznościowa) z interesującą nagrodą, który jest starają się zdobyć jak najlepszy wynik. Informacja o zwycięzcach pojawia się każdego dnia.

Pogryw.pl będzie głównie zarabiać na reklamie, w tym na sponsoringu konkursów i tzw. reklamie potwierdzonej. W przyszłości będzie również pobierać opłaty od użytkowników za dostęp do wybranych konkursów.

Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – reklamę potwierdzoną w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody – informują twórcy.

Jak dodają, dzięki swoistym cechom i specyficznemu środowisku oddziaływania na internautę reklama potwierdzona eliminuje zjawisko tzw. „banner blindness” – polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron wyglądających jak reklamy.

Pogryw.pl, jeszcze przed startem serwisu internetowej, prowadził działania na Facebooku, zdobywając w niecały miesiąc ponad 14 tys. fanów. Na uwagę zasługuje przy tym ich zaangażowanie: wskaźnik „osoby, które o tym mówią” momentami wynosił dla profilu Pogryw.pl nawet ponad 5,5 tys.

Cieszymy się, że przejrzyste zasady gry na naszym fanpage’u znalazły uznanie w oczach użytkowników Facebooka. Liczymy na to, że dopracowana oraz rozbudowywana z czasem oferta gier i konkursów na naszej stronie internetowej znajdzie swoich sympatyków – mówi Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu Pogryw.pl.

Przyszłość serwisu to głównie praca nad rozbudowywaniem oferty gier, konkursów i nagród.

Twórcy Pogryw.pl informują, że poszukują partnerów. Współpraca polegać miałaby na wymianie linków, logo, informacji o aktywności w serwisach partnerskich, wzajemnej promocji w serwisach społecznościowych.

Grafiki z serwisu

Okiem redakcji

Sylwester: powiew świeżości

Dawno nie recenzowaliśmy na łamach wystartowali.pl serwisu, który wnosi sporo świeżości. Pogryw.pl ma szansę stać się takim projektem – proste i czytelne zasady, dość szeroka grupa docelowa i chwytliwy temat. To powinno się udać.

Z obecnie dostępnych nagród wymienić można książki, drobny sprzęt AGD, perfumy, płyty z muzyką i filmami. I to chyba tutaj należy szukać jedynego niedociągnięcia – zbyt słaby opis nagrody. Użytkownik nie ma pewności czy gra o płytę, książkę czy może film. Nie jest to wprost napisane i warto to poprawić.

Świetnym pomysłem jest na pewno stworzenie konkursów specjalnych, do których dostęp uzyskujemy gdy zaprosimy odpowiednią liczbę znajomych. W przypadku takiego serwisu jak pogryw.pl może się to okazać bardzo skutecznym narzędziem pozyskiwania nowych graczy.

Na zakończenie warto dodać, że serwis nie jest całkiem nieznany – obecnie ma już blisko 15 tys. fanów na Facebooku – gratuluję! Czy będę grać? Nie, ale na pewno będę kibicować zespołowi tworzącemu!

Dawid: będzie dobrze!

Proste gry zręcznościowe mają w sobie coś z magii. Niby biednie, niby mało wyrafinowanie, a szybko się okazuje, że właśnie minęła godzina od rozpoczęcia gry.

Jeśli dodamy do tego nutkę współzawodnictwa i perspektywę otrzymania nagrody: mamy chyba przepis na sukces. Pomysł nie jest nowy i nie grzeszy przesadnym skomplikowaniem. Ale może się użytkownikom spodobać. Zwłaszcza tym lubującym się w rozrywce spod znaku „Angry Birds”.

Inną sprawą jest część marketingowa. Tzw. reklama potwierdzona to ciekawa propozycja. Ciekawe jednak czy spodoba się reklamodawcom. O zasięg nie powinno być jakoś specjalnie trudno.

Pogryw.pl jest młodziutkim serwisem, ale ma spory potencjał. Zobaczymy jak się będzie rozwijał. Coś mi się jednak wydaje, że będzie dobrze.

Ogólna ocena redakcji:

PS. Pogryw.pl, jak każdy opisywany startup, otrzymuje od naszego partnera, serwisu Inis.pl, cztery zamiast dwóch miesięcy darmowego korzystania z profesjonalnego systemu do e-mailingu. Inis.pl wspiera zarządzanie adresami, wysyłkę i analizę kampanii e-mail marketingowych.

Partnerzy merytoryczni wystartowali.pl

  • kura

    Scam

Wystartowali.pl on Facebook