Twentyfeet.com – statystyki społecznościowe w jednym miejscu

Opublikowane 20 czerwca 2011, autor: Sylwester Kozak

4

Wielokrotnie na łamach wystartowali.pl opisywaliśmy serwisy projekty rozszerzające działalność serwisów społecznościowych. Dziś proponujemy kolejny z nich – twentyfeet.com – pozwalający na analizę naszej skuteczności w tych serwisach mediach społecznych. Czy prezentowanie danych może być kluczem do sukcesu?

Twentyfeet.com wygląda dość niepozornie, użytkownika wita dość skromna informacja, że serwis projekt potrafi agregować informacje statystyczne z wielu serwisów. Jednak dopiero po założeniu konta widać możliwości serwisu – a są bardzo duże. Wyświetlanie danych, wskazywanie trendów, możliwość stworzenia własnego pulpitu zawierającego najistotniejsze dla nas informacje. Do tego istnieje możliwość monitorowania wielu kont w serwisach społecznościowych dodatkowo mamy możliwość oraz sprawdzania statystyk naszych stron bezpośrednio z Google Analytics. Zebranie tych wszystkich informacji w jednym miejscu i możliwość ich wyselekcjonowania robi bardzo duże wrażenie.

Serwis obecnie pozwala na wyświetlanie statystyk z Twittera, Facebooka (strony i profile), YouTube, MySpace, bit.ly oraz Google Analytics. Monitorowanie pierwszych dwóch kont jest darmowe (tylko Facebook lub Twitter), dodanie każdego następnego to koszt $2,49 rocznie.

Kolejnym atutem serwisu jest szybkość obsługi. Po zgłoszeniu kilku uwag i pytań do twórcy serwisu, otrzymałem bardzo szybko szczegółową odpowiedź. Mało tego – pojawiła się od razu w serwisie z pomocą wraz z krótkim filmem przedstawiającym rozwiązanie problemu.

Galeria

Szansa zainspirowania polskich startupów

Nawet w ostatniej recenzji podkreślałem, że w mojej opinii Twitter nie chce obecnie zarabiać i skupia się raczej na tworzeniu bazy użytkowników. Wykorzystują to twórcy startupów oferując usługi premium. Stworzenie serwisu takiego jak twentyfeet na pewno jest w zasięgu naszych programistów, a szansa na osiągnięcie sukcesu na rynku globalnym dość realna. Kluczem do sukcesu w przypadku twentyfeet w mojej opinii jest uniwersalność pozwalająca na dotarcie do zarówno prywatnych użytkowników jak i firm czy agencji PR.

Partnerzy merytoryczni wystartowali.pl

Wystartowali.pl on Facebook