Ciekawe startupy – przegląd #14

Opublikowane 14 stycznia 2011, autor: Dawid Zaraziński

4

Czternasty przegląd startupów, pierwszy w nowym roku. Tym razem przedstawiamy krótko sklep z koszulkami, usługami IT, portal romantyczny, filmowy oraz lekko erotyczny… Zapraszamy do lektury!


Notjustshop.com

Notjustshop.com (http://notjustshop.com) – sprzedający koszulki serwis, który daje możliwość zarabiania użytkownikom jeśli ich projekt graficzny wygra w głosowaniu i zostanie umieszczony na koszulce pięciu osób. „Wyróżniamy się tym, że nasz sklep jest przyjazny dla użytkownika ma ładny projekt graficzny, przez długie miesiące pracowaliśmy nad każdym jego szczegółem. Sklep ma łączyć ludzi projektujących wzory i kupujących. Każdy może zgłosić swój projekt do naszego sklepu, ale aby znalazł się on na koszulce musi najpierw wygrać w głosowaniu internautów, które ma miejsce na naszej stronie”. W przyszłości pojawić mają się dodatkowe produkty takie jak plakaty, skórki na telefon, bluzy oraz rozmiary dziecięce.

Mentor IT (http://www.mentorit.pl) – serwis firmy informatycznej z siedzibą we Wrocławiu, która oferuje outsourcing IT, usługi wirtualizacja, prowadzi e-sklep oraz szkolenia ma także pogotowie komputerowe. Projekt wystartował rok temu. Wyróżniać ma się kompleksowością oferowanych usług i doświadczeniem twórców. W ramach Mentor IT działa również blog z „dużą ilością unikatowej, ciekawej, pożytecznej treści”.

Portal Romantyczny Weekend

Portal Romantyczny Weekend (http://www.romantycznyweekend.eu) – serwis świadczący obecnie usługi bezpłatnie; w przyszłości ma zarabiać (obok reklam) na abonamentach placówek dodających oferty, firm prezentujących swoje oferty (prezenty) oraz być może na prowizji od sprzedaży prezentów (przeżyć). Portal istnieje od lutego 2010 roku, prezentuje „ściśle wyselekcjonowane oferty poważnych obiektów, obiektów które posiadają pakiet romantyczny dla dwojga”.

TrailerManiak (http://trailermaniak.pl) – projekt poświęcony zwiastunom filmowym. Źródłem dochodów serwisu mają być nieinwazyjne reklamy (AdTaily, reklama w odtwarzaczu wideo). Docelowa oglądalność ma kształtować się na poziomie 10 tys. użytkowników dziennie. Oprócz trailerów w serwisie działa blog, gdzie poruszane są tematy „nowych zwiastunów, premier, wrażenia z filmów” i który „trafiać ma do przeciętnego kinomana”. Większość materiałów przechowywana jest na dedykowanym serwerze.

kochamcie.org

Kochamcie.org (http://kochamcie.org) – chcący zarabiać na reklamach serwis tylko dla dorosłych prezentujący zdjęcia kobiet nadesłane przez użytkowników. Planowana oglądalność na poziomie 50 tys. użytkowników. „Istnieją podobne serwisy (…) lecz serwis kochamcie.org ma się wyróżniać podziałem na stronę główną i poczekalnię, humorystycznym podejściem do kobiet przez oddawanie głosu jako przycisku Kocham Cię”.

Uff! Pierwszy w nowym roku Przegląd przyniósł nam zróżnicowane pod względem treści i wykonania serwisy. Jak zwykle nie oceniamy ich (liczymy tu na Was) – przybliżamy je tylko na podstawie zgłoszeń jakie ich twórcy zostawili w naszym formularzu.

Poprzednie przeglądy znaleźć można pod tym adresem.

Partnerzy merytoryczni wystartowali.pl

Wystartowali.pl on Facebook