Sagio.pl – kobiece rady wideo

Opublikowane 16 czerwca 2010, autor: Dawid Zaraziński

6

Zapewne wszyscy mężczyźni chcą podobać się kobietom. Czy pragnienie to jest na tyle silne by zapłacić za dostęp do serwisu z poradnikami wideo na temat podrywania? Zapraszamy do recenzji Sagio.pl.

W internecie szukamy nie tylko informacji ze świata, wiedzy dotyczącej kosmosu, czy pogłębionych analiz makroekonomicznych… Szukamy również towarzystwa i to najchętniej osób odmiennej płci. A przynajmniej wskazówek jak spodobać się poznanej „w realu” osobie i sfinalizować znajomość miłym rendez-vous

Właśnie w takiej niszy sukces chce odnieść serwis z wideo poradnikami – Sagio.pl, reklamujący się hasłem: nowe spojrzenie na męskie relacje z kobietami.

W sieci znajdziemy masę poradników, e-booków, kursów czy portali uczących mężczyzn w jaki sposób powinni postępować z kobietami. Często za tymi radami chowają się „chłopcy”, który przeczytali ciekawą książkę na ten temat lub odbyli kurs uwodzenia za nie małe pieniądze. Wszystkie te porady łączy jedno – udzielane są przez mężczyzn – czytamy na stronach serwisu. I dalej:

Nie uczymy technik manipulacji, nie jesteśmy trenerami NLP czy NLS. Cała nasza wiedza pochodzi bezpośrednio od kobiet, które w 30 produkowanych wyłącznie przez nas filmach każdego miesiąca dzielą się z nami radami jak je podrywać, jak je traktować i jak dobrze żyć z nimi na co dzień. Sagio.pl nie zamyka się więc wyłącznie na podryw, naszym celem jest nauczenie każdego mężczyzny jak budować dobre relacje z kobietami na każdej płaszczyźnie.

Sagio.pl tworzony jest przez siedmioosobowy zespół. O funkcjonowaniu serwisu i planach na przyszłość rozmawialiśmy z Markiem Kaweckim, redaktorem naczelnym Sagio.pl.

Start serwisu poprzedzony był siedmiomiesięcznymi badaniami rynkowymi. Użytkownikom wcześniejszego projektu zespołu Sagio.pl – All4Men.pl – zaproponowano płatny (za niewielką opłatą) dostęp do testowej platformy z przykładowymi filmami. Jak mówi pan Marek, pomysł cieszył się na tyle dobrym przyjęciem, że postanowiono go rozwijać w oparciu o opinie pierwszych użytkowników.

Jeszcze przed startem Sagio.pl, który odbył się 10 marca bieżącego roku, podczas warsztatów projektowych zespołowi udało się pozyskać inwestora – amerykański fundusz VC.

Inwestora przekonał nasz pomysł i młody, pracowity zespół za nim stojący – zdradza pan Marek. Nie wiemy, który dokładnie fundusz zainwestował w Sagio.pl. Kwota wsparcia wyniosła jednak mniej niż 100 tys. dolarów. Szczegóły są objęte tajemnicą.

Dostęp do zasobów portalu Sagio.pl jest płatny dla wszystkich użytkowników, a szczegółowe warunki płatności określa regulamin portalu. Aktualnie wybrać możemy dwie opcje abonamentowe: miesięczny za 13 złotych oraz roczny – za 90 złotych. Jest również opcja testowa, z dostępem do ograniczonych funkcjonalności.

Produkcja wideo, nawet przy uzyskaniu wsparcia inwestora i pobieraniu opłat pozostaje drogim sposobem funkcjonowania. Zapytaliśmy, czy twórcy serwisu planują jakieś dodatkowe źródła dochodu?

Obecny model zwróci poniesiony koszty – zapewnił nas stanowczo Marek Kawecki. Nie chce jednak dzielić się dotychczasowymi statystyki odwiedzin, czy ilości kont.

Co więc otrzymujemy wykupując płatną subskrypcję Sagio.pl? Dostęp do filmów z poradami na temat uwodzenia. Obecnie jest ich nieco ponad sto – twórcy realizują więc swoje założenie dodawania 30 klipów miesięcznie.

Każdy materiał wideo może być komentowany. Użytkownicy mogą również głosować na temat przyszłych filmów (obecnie numer jeden należy do „W jaki sposób poznam, że Ci się podobam?”) lub zaproponować swój. Dodatkowo każdy materiał wideo kończy się tzw. „podchwytliwymi pytaniami”, czyli „pytaniem jakie usłyszeć może każdy mężczyzna” np. Dlaczego taki facet jak Ty nie ma dziewczyny? Użytkownicy Sagio.pl mogą odpowiadać na takie pytanie, a odpowiedzi są następnie komentowane przez kobiety w osobnym filmie wideo.

Zastanawialiśmy się również kim są występujące w filmach bohaterki? Czy to aktorki, czy może znajome twórców?

Nasze dziewczyny nie są zawodowymi aktorkami, można powiedzieć, że to „zwykłe dziewczyny”, dla których udział w projekcie jest okazją aby wygarnąć facetom i nauczyć ich jak powinni się zachowywać wobec kobiet. Nie są także znajomymi twórców – mówi pan Marek. Ten dość oficjalny i grzeczny komentarz nie zmienia jednak faktu, że są to osoby obeznane z kamerą, raczej nie przypadkowe, przeciętne Kowalskie.

Już wkrótce w Sagio.pl pojawić ma się podział treści na kategorie. W planach jest również poszerzenie tematyki materiałów – więcej będzie nieco ogólniejszych refleksji (np. na temat savoir vivre, czy spotkań biznesowych). Pojawi się również wersja anglojęzyczna serwisu – na początek będą to polskie filmy z angielskimi napisami, docelowo: osobne produkcje.

W Sagio.pl funkcjonuje również program partnerski. Wybrani wydawcy mogą podpisać umowę z twórcami serwisu i oferować swoim użytkownikom dostęp do Sagio.pl pobierając za to prowizję (indywidualnie negocjowaną).

Grafiki z serwisu:

Komentarz eksperta:

Na temat Sagio.pl wypowiada się Barbara Tereszko, Kierownik Działu Telemarketingu firmy AZ.pl

Sagio.pl – dobry pomysł, bardziej dla mężczyzn niż kobiet, chociaż i one z pewnością  będą chciały porównać swoje doświadczenia z innymi.

Sagio.pl dobrze promowany na pewno zdobędzie popularność nie tylko u płci męskiej. Sprawy poruszane w filmikach mogą być pomocne wielu mężczyznom w kontaktach z kobietami nie tylko na specjalnych randkach,ale również w życiu codziennym. Są to sprawy oczywiste, na które bardzo często nie zwracamy uwagi, nie zastanawiamy się nad nimi.

Strona www moim zdaniem wymaga jeszcze trochę pracy nad jej czytelnością i bardziej zachęcającym do rejestracji systemem. Wszystkie najistotniejsze (najciekawsze dla odwiedzającego) rzeczy umieszczone są na dole strony… niestety.

Samą istotę serwisu potraktowałabym raczej z przymrużeniem oka, jako formę ciekawostki niż poważny poradnik na temat podrywania. Niezrozumienie wzajemne płci to sprawa zupełnie naturalna – to powoduje, że wszystko działa tak jak powinno 😉

Niewątpliwie jednak serwis Sagio.pl pomoże mężczyznom delikatnie manipulować kobietami – nie ma w tym nic złego, tym bardziej,że one same podpowiadają jak to robić. Tylko czemu ma być to manipulacja jednostronna? Czekamy na serwis dla kobiet 😉

Okiem redakcji:

Jakub: Sagio.pl – jak zostać pantoflarzem?

Dużo w internecie samotnych mężczyzn. Oglądają RedTube, siedzą na czatach, próbują wyrwać jakąkolwiek dziewczynę. Dobrze że mam fajną żonę i nie dzielę ich losu. Ale kiedyś byłem w podobnej sytuacji i pamiętam, że sam szukałem w sieci porad, jak dziewczynę znaleźć. Były to często jakieś poradniki NLP w stylu „jak zahipnotyzować laskę na pierwszym spotkaniu”.

Dziś internauci zamiast szukać porad trenerów od NLP mają wejść na stronę Sagio.pl i zapłacić miesięcznie 13 zł za oglądanie klipów wideo na temat uwodzenia. Co miesiąc ma być dodawane 30 nowych takich filmów.

Klipy to podobno rewolucja. Występują w nich podobno „zwykłe dziewczyny”, dla których udział w projekcie jest „okazją aby wygarnąć facetom i nauczyć ich jak powinni się zachowywać wobec kobiet”. Chyba rzeczywiście. Z urody to wyglądają na zwykłe dziewczyny. Takie zwykłe polskie dziewczyny, które mają samotnym internautom powiedzieć, „jak je podrywać” i „jak je traktować”.

Twórcy Sagio.pl kładą nacisk na to, że porady są od kobiet, bo porady od mężczyzn nie są celne. Ciekawe czy znają takie powiedzenie „nie ucz ojca dzieci robić”? Oczekiwanie, że kobieta powie ci jak podrywać kobietę trąci naiwnością. Wystarczy pójść na pierwszą z brzegu dyskotekę by zobaczyć, że towarzystwem najfajniejszych kobiet cieszą się wcale nie grzeczni dżentelmeni, co zachowują się dokładnie tak jak kobiety chcą.

Kobiety mogą mówić co chcą ale i tak idą za silnymi, imponującymi im mężczyznami. My robimy podobnie. Staramy się o te ładniejsze a nie grzeczniejsze. Zamiast się płaszczyć lepiej się więc popisywać.

O samej stronie Sagio.pl: zrobiona poprawnie choć nie zachwyca. Odstrasza mnie logo i koszmarny font nagłówka. Na plus dobra integracja z serwisami społecznościowymi. Na minus długość layoutu. Przewijamy i przewijamy w dół.

Jestem pewien że Sagio.pl osiągnie sukces. Faceci są gotowi wydać naprawdę dużo by dowiedzieć się jak „zaliczać”. Ale w skuteczność tych nauk zupełnie nie wierzę. Dlatego rozbijam ocenę: za pomysł na biznes 5, za wykonanie 3+, za treść „nauk” – 2. Albo się dowiemy banałów, albo porad „jak zostać pantoflarzem”.

Dawid: Sagio.pl – kontrowersje płatnych treści i darmowa rada

Wiedza na temat kobiet, na temat tego jak im się podobać, jak je zdobywać itd. jest świętym Graalem, tajemnicą większą niż odpowiedź na pytanie o początek wszechświata. Sagio.pl chce uchylić rąbka tej tajemnicy i przy okazji – zarobić na tym.

Oceny filmów się nie podejmuję. Po pierwsze – nie jestem ekspertem w tych sprawach, po drugie – na Wystartowali.pl raczej skupiamy się na aspekcie biznesowym. A tu jest rzeczywiście dobrze: z rozmów z twórcami, z bliższego przyjrzenia się serwisowi wynika, że za Sagio.pl stoi pomysł, determinacja i jasna wizja podparta inwestorskim sukcesem.

Sagio.pl jest również ciekawe z tego powodu, że ma szansę stać się przykładem odnoszącego sukcesy projektu opierającego się na płatnym dostępie do treści. Temat kontrowersyjny, wracający jak bumerang od czasu do czasu. Wszystko jednak wskazuje na to, że nie taki diabeł straszny. Jestem przekonany, że wielu facetów nie będzie żałowało niewielkich mimo wszystko sum (zwłaszcza przy rocznym abonamencie) i zechce poznać damskie tajniki… A czy przełoży się to na ich osobisty sukces to już zupełnie osobna kwestia.

Nazwa serwisu pochodzi z języka włoskiego: „saggio” oznacza „mądry”, „roztropny”. Jedną z największych lekcji życia jakie odebrałem była ta poświęcona kobietom – nigdy nie będziesz przy nich mądry. Nawet się nie staraj. Po prostu przytakuj. Taką radę daję za darmo 😉

Ogólna ocena redakcji:

Po długich redakcyjnych bojach i dyskusjach postanowiliśmy dać najwyższą ocenę. Przede wszystkim ze względu na model i pomysł biznesowy.

PS. Sagio.pl, jak każdy opisywany startup, otrzymuje od naszego partnera, firmy Infakt.pl, promocyjną cenę na pakiet Premium. Twórcy recenzowanego projektu otrzymują dostęp do pakietu premium w cenie 10 zł (standardowa cena to 99 zł).

Partnerzy merytoryczni wystartowali.pl

  • http://Strona(opcjonalnie) Rojek

    Rzeczywiście przy rocznym abonamencie wychodzi tanio 7.5 na miesiąc, nie ma co żałować – mi się podoba:)

  • http://Strona(opcjonalnie) rm_125

    jestem poirytowanym użytkownikiem jednego z forum na którym ta pseudo instytucja pomocy za pół darmo rozsyłała spam.

    Na początku powiem pare faktów. to prawda że sa organizowane kursy przez ekspertów NPS (tak nazywa sie profesjonalnie to co oni robia) organizowanych przez np Pana Batko, które kosztują po ok 1tyś i tutaj te 7,5zł kóre oferują”sagio” jest super atrakcyjną cena
    ALE
    Po co płacić za sztuczne filmiki z podstawionymi dziewczynami?? prawda jest taka iż kazda jest inna a takie kursy pokazują okrojone modele postępowań…

    CO Polecam?
    Dla tych którzy chcą coś zmienić w sobie chodzi o nastawienie a nie chca zdobyc pare sztucznych tekstów to polecam ksiażke np.”seksualny klucz do kobiecych emocji” co sprytniejsi znajda w internecie. Po przeczytaniu tego nie staniecie sie od razu super samcami jak po tych filmikach no ale za to zmienicie podejście do kobiet i będziecie wiedzieć jak postępować i nie być na ich łasce.

    i jedno odczucie te filmiki sa da leniwych facetów korzy chca wszystko mieć gotowe wiec nie wiem czy nawet 1000 filmików u nich coś zmieni

  • Pingback: online payday loans

  • Pingback: direct payday loans with no direct deposit in canada lender

  • Pingback: drugrehabcentershotline.com addiction treatment

  • Pingback: calculate bmi

Wystartowali.pl on Facebook